به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این دیدارها گفت: ارتباط چهرهبهچهره با اقشار مختلف در راستای افزایش رضایتمندی آنان و رفع مشکلات موجود، یکی از اولویتهای این اداره کل است؛ لذا بر این مبنا برنامهریزی این دیدارها بهصورت هفتگی، از سوی حوزه مدیرکل و اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان یکی از راههای ارتباط مستقیم در جهت رفع مشکلات متقاضیان است. ملاقات مردمی این هفته با حضور ۴ گروه در قالب ارائه درخواست، پیشنهاد و شکایت با موضوعات مربوط به حوزههای املاک و حقوقی، اداره نظاممهندسی ساختمان، اداره برنامهوبودجه و... انجام شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان پس از ملاقات، موضوع را به معاونین مربوطه ارجاع داده و خاطرنشان کرد گزارش رسیدگی به این موضوعات نیز بهصورت ماهانه پالایش میشود.
داعی خاطرنشان کرد: کارتابل اداره کل راه و شهرسازی استان در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱)، سامانه ارتباط با مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نیز در نظر گرفته شده است که بهوسیله آن تمام موارد مربوطه رسیدگی میشود و حتی در مواردی در راستای پاسخگویی به روزهای دوشنبه و ملاقاتهای مردمی نیز وصل میشود.